Praca w branży
Puls Branży

Co nowego w opakowaniach?

Przyjrzyj się innowacjom w produkcji opakowań z polimerów z każdej strony.

Sprawdź postępy w:

 Technologii produkcji folii barierowych.

Kosztach i wydajności formowania tłocznego

w opakowaniach cienkościennych.

Najnowszych osiągnięciach w dekorowaniu opakowań wtryskowych

Innowacjach w produkcji opakowań stojących

Rozwoju konstrukcji głowic wytaczarskich

Nowych możliwościach linii ekstruzyjnych

Rozwoju jakości folii orientowanych

Produkcji folii rozciągliwych i kurczliwych

Innowacjach w nawijarkach do folii

Technologicznych zmianach w wtrysku opakowaniowym

Rozwoju produkcji worków opakowaniowych

Perspektywach segmentu folii BOPP

 

Olbrzymi blok wiedzy o postępach w produkcji szeroko rozumianych opakowaniach z polimerów tradycyjnie w wrześniowym numerze miesięcznika Plastics Review. Zapraszamy do współpracy reklamowej renomowanych dostawców maszyn i surowców dla biznesu opakowaniowego.

 

W wrześniowym numerze Plastics Review znajdzie się również wisienka na torcie w postaci kolejnej edycji rankingu największych dystrybutorów biznesu polimerowo-chemicznego w Europie (LIGA MISRZÓW DYSTRYBUCJI), kolejny odcinek cyku 50 technologii, które zmieniły świat polimerów, czy też katalog 10 najczęstszych błędów w współpracy z sieciami handlowymi.

 

Miesięcznik Plastics Review w skali miesiąca czyta średnio ok. 22 000 przedsiębiorców, menedżerów, technologów, członków społeczności polimerowej w Polsce i Europie Centralnej. Plastics Review ukazuje się od 2000 roku, jest najstarszym i jedynym prestiżowym tytułem prasowym dla szeroko rozumianego przemysłu polimerowego. Miesięcznik znany jest nie tylko w Europie, ale i na wszystkich kontynentach, wszędzie tam, gdzie przemysł polimerowy odgrywa istotną rolę w gospodarce. Plastics Review legitymuje się najwyższym czytelnictwem w Polsce i Europie Centralnej. Jest medium opiniotwórczym, dostawcą informacji i wiedzy, cenionym przez Czytelników pod każdą szerokością geograficzną. Różnorodna tematyka, rzetelne dziennikarstwo, duża liczba partnerów biznesowych, systematyczność wydań zbudowała pozycję miesięcznika na rynku. Wystarczy, że raz zaczniesz czytać – od razu poczujesz różnicę!

 

Czytasz – Wiesz - Decydujesz

 

Czekamy na Twoją decyzję reklamową do: 18.09.2018

 

Joanna Biegalska

joanna@eplastics.pl 

 

Kamila Kos

kamila.kos@eplastics.pl