Wydawnictwo


WYDAWNICTWO BUSINESS IMAGE

Wydawnictwo BUSINESS IMAGE zostało założone w 1996 roku. W początkowym okresie istnienia świadczyło usługi marketingowe i konsultingowe, m.in. dla firmy PTK Centertel S.A. pierwszego operatora telefonii komórkowej w Polsce.

W 1999 roku Wydawnictwo podjęło pracę nad nowym pismem kierowanym do branży polimerowej. Kilka miesięcy intensywnej pracy zaowocowało powstaniem dwumiesięcznika, a następnie miesięcznika PLASTICS REVIEW. Wprowadzenie tytułu na rynek poprzedziło ankietowe badanie czytelnictwa wśród szefów 500 największych firm polimerowych w Polsce. Jego wyniki przekonały Zarząd do rozwinięcia prac nad magazynem, jak również opracowania jego nowatorskiej formuły. Okazało się bowiem, że właściwie decydenci branży polimerów nie czytają żadnego pisma branżowego. Odbiorcy oczekiwali przede wszystkim:

  • Pisma jednorodnego i poświęconego wyłącznie branży polimerów,
  • Pisma niosącego informację biznesową pomocną w prowadzeniu i rozwijaniu działalności gospodarczej firm polimerowych w Polsce (biznes, finanse, ceny, analizy, marketing, etc.),
  • Pisma "prawdziwego", to znaczy nie składającego się niemalże wyłącznie z reklam i artykułów sponsorowanych,
  • Pisma zajmującego się kwestiami technologicznymi, ale mają to być światowe nowinki,
  • Pisma ciekawie redagowanego o profesjonalnej szacie graficznej,
  • Pisma o cyklu wydawniczym częstszym niż kwartalnik.

Na podstawie takich właśnie zaleceń i postulatów został stworzony PLASTICS REVIEW. W istocie tytuł ten jest więc odpowiedzią na oczekiwania decydentów branży polimerów w Polsce wobec tytułu prasowego do nich adresowanego. Jak więc z powyższego widać, PLASTICS REVIEW to profesjonalne pismo Polskiego Przemysłu Polimerowego, dysponujące profesjonalnym zapleczem pozwalającym świadczyć szerokie i profesjonalne usługi dla swoich klientów.

W 2002 roku Business Image rozpoczęło prace nad branżowym portalem internetowym. Wykorzystując szeroką wiedzę o branży oraz mając bogate doświadczenie wydawnicze, wprowadziło na rynek nową markę: PLASTICS ONLINE, pod adresem eplastics.pl Portal od początku stał się głównym serwisem informacyjnym dla polskiej branży polimerowej. W 2006 roku PLASTICS ONLINE zyskał nowy wygląd i w tym kształcie działał nieprzerwanie do końca 2016 roku, kiedy to decyzją Zarządu został kompletnie przebudowany i dostosowany do najnowszych standardów. PLASTICS ONLINE od początku stawia na szybką i sprawdzoną informację, czerpiąc z bogatego doświadczenia PLASTICS REVIEW.

MODEL BIZNESOWY BUSINESS IMAGE:

Koncentracja na kompleksowej obsłudze klienta:

  1. Jeżeli Klient chce dotrzeć do rynku, może umieścić reklamę lub artykuł sponsorowany na łamach PLASTICS REVIEW, albo też, w zależności od grupy docelowej, którą wybiera - w serwisie PLASTICS ONLINE,
  2. Jeżeli Klient nie dysponuje gotową reklamą lub artykułem, możemy je przygotować,
  3. Klient może również skorzystać z btl-owych form reklamy:
    • mailing oferty Klienta poprzez skorzystanie z naszych baz teleadresowych i internetowych wg wybranych kryteriów,
    • stworzenie oferty dla Klienta poprzez produkcję listów, ulotek, broszur i folderów,
  4. Jeżeli Klient interesuje się rynkiem, na którym operuje, możemy mu dostarczyć istotnych informacji o tym rynku i otoczeniu konkurencyjnym w formie raportów, analiz i prognoz.

NASZ CEL OSIĄGAMY WTEDY, 
KIEDY KLIENT ZDOBYWA RYNEK,
A MY ZAUFANIE KLIENTA

DOPIERO WÓWCZAS CZUJEMY SIĘ PROFESJONALISTAMI