KONFERENCJA FOLIOWA 2025
Data wydarzenia:
2025-09-25
O wydarzeniu:
Znaki szczególne Konferencji Foliowej to: pełna sala, merytoryczny charakter, wiele wątków technicznych i biznesowych, wiele inspirujących tematów, które kiełkują i żyć będą w firmach uczestniczących, nagrody dla Liderów Rozwoju branży. Krótko mówiąc: 25.09.2025 to będzie ciekawy dzień, w dedykowany w pełni opakowaniom z tworzyw sztucznych.
Uczestnicy Konferencji wychodzą z spotkania bogatsi o wiedzę i dobre obiecujące kontakty. Ale nie tylko, podczas Konferencji sfinalizowano szereg umów gospodarczych, zarówno na sprzedaż instalacji produkcyjnych oraz szeregu urządzeń peryferyjnych, jak też dostawą zarówno polimerów przyjaznych gospodarce obiegu zamkniętego, jak i nowoczesnych dodatków do produkcji folii i opakowań, spełniających aktualne i przyszłe regulacje unijne.
Nie inaczej będzie w roku 2025. Spodziewamy się na naszym wydarzeniu ponad 300 przedsiębiorców, którzy będą reprezentować kluczowe podmioty branży opakowaniowej w Polsce i sektory kooperujące. W takim towarzystwie zapewne dojdzie do wielu ciekawych interakcji biznesowych.
LIDER RYNKU OPAKOWAŃ
Wrześniowy termin Konferencji jest dobrym czasem na podsumowanie szeregu zmian legislacyjnych w naszym kraju (system kaucyjny) i Unii Europejskiej (PPWR), które mogą uczynić rok 2025 przełomowym dla dalszych losów biznesu opakowaniowego w Polsce.
Mamy obecnie szczyt globalizmu w światowej gospodarce. Ogólny globalny indeks powiązań, który mierzy aktywność międzynarodową w stosunku do aktywności krajowej we wszystkich kategoriach, jest na rekordowo wysokim poziomie. Znajduje to odzwierciedlenie w globalnym zasięgu firm z sektora opakowań. W wyniku ostatnich wyborów prezydenckich w USA, ruch w kierunku protekcjonizmu w głównych gospodarkach wydaje się nieunikniony. Globalny przemysł opakowaniowy prawdopodobnie ucierpi. Niektórzy twierdzą, że powinniśmy być zaniepokojeni tą prawdopodobną zmianą, ale stwarza ona szansę dalszego rozwoju dynamicznych biznesów lokalnych w Europie. Prawdopodobne wprowadzenie przez Stany Zjednoczone taryf handlowych i wynikający z nich protekcjonizm mogą doprowadzić do pewnych zmian w relacjach biznesowych i wzorcach handlowych, co powinno przynieść nowe szanse dla producentów opakowań w Polsce.
Zgłoś udział