Sama nazwa – Innovia – wskazuje na innowacje, a co za tym idzie także na przyszłość i postęp. Dlatego też firma koncentruje się na dalszym rozwoju swoich produktów, które mają zarówno spełniać wymagania konsumentów, jak i sprostać zasadom zrównoważonego rozwoju. Stąd nowe wyzwanie: „Postęp w opakowaniach” i przesłanie: „Dajemy przyszłości lepsze etykiety, lepsze opakowania, lepszy druk”, poprzez projektowanie ekologicznych i nadających się do recyklingu opakowań. Twórcy kampanii zwracają szczególną uwagę na jakość materiałów bazowych wykorzystywanych do produkcji opakowań, których stosowanie przyniesie korzyści środowisku naturalnemu.
Innovia Films od dziewięćdziesięciu lat jest globalnym graczem na rynku i odgrywa ważną rolę w dziedzinie materiałoznawstwa. „To jest istota tego, co robimy. Chcieliśmy, aby ten właśnie aspekt znalazł odzwierciedlenie w naszej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej” - mówi Guenther Birkner, prezes Innovii. „Nieustannie pracujemy nad zrównoważonymi rozwiązaniami w zakresie opakowań oraz wdrażamy je na szeroką skalę” - wyjaśnia Simon Huber, dyrektor zarządzający w Innovia Films Europe. „Mamy wiele interesujących nowości, wśród których jest folia polipropylenowa do torebek jednomateriałowych, a także folia poliolefinowa przeznaczona do produkcji rękawów termokurczliwych o niskiej gęstości, automatycznie odrywających się od butelek PET i unoszących się w procesie recyklingu. Wszystkie nasze rozwiązania pokazują, że działamy z myślą o lepszej przyszłości, w której nie ma miejsca także na marnowanie żywności”.
Nowa kampania „Better Future” będzie realizowana globalnie na przestrzeni najbliższych miesięcy, stanowiąc najważniejszy element działań informacyjnych w mediach, na targach, a także w komunikacji wewnętrznej Innovia Films. „Wybraliśmy bardzo wyrazisty i nowoczesny design, aby podkreślić, jak istotne dla wielu branż są nasze działania i asortyment oferowanej folii. Z racji tego, że jesteśmy firmą międzynarodową i posiadamy klientów w wielu krajach, chcieliśmy, aby nasza kampania była uniwersalna. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć i zarówno wrażenie wizualne, jak i przesłanie kampanii sprawdzają się wszędzie” - mówi Marika Knorr, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju i komunikacji w Innovia Films.