KGL_new
Wiadomości
Engel  

Ciekawa inicjatywa Engla

Umowy serwisowe ENGEL poprawiają przejrzystość, planowanie i kontrolę kosztów w serwisie posprzedażowym. Klienci czerpią korzyści z holistycznego podejścia serwisowego i znacznie wyższej ogólnej efektywności sprzętu (OEE).

Im bardziej złożone są komórki produkcyjne, tym bardziej często staje się zagmatwany zakres usług. ENGEL kładzie temu kres. Deklarowanym celem jest zmniejszenie złożoności. W obsłudze posprzedażnej osiąga się to poprzez połączenie wszystkich niezbędnych i przydatnych usług w jednej umowie o stałej cenie. W celu zawarcia umowy ramowej, Service Level Agreement, ENGEL analizuje we współpracy z klientem potrzeby, specyficzne wymagania i indywidualne życzenia. Każdy klient otrzymuje dostosowaną do potrzeb umowę dotyczącą poziomu usług.

Komponenty umowy mogą obejmować m.in.: narzędzia do zdalnej konserwacji, takie jak e connect.24 i e-connect.expert view do szybkiego wsparcia online, narzędzia do konserwacji prewencyjnej opartej na stanie z programu e-connect.monitor, protect plant protection pakiet, umowy dotyczące dostępności i czasu reakcji techników serwisowych oraz szkolenia dla personelu obsługi i konserwacji.

 

Mapa drogowa na rok konserwacji

Service Level Agreement to swoista mapa drogowa na cały rok konserwacji i obsługi. Umowa pomaga przetwórcom śledzić zdarzenia, planować z wyprzedzeniem, nie przegapić żadnych działań i lepiej wykorzystywać własne zasoby. W rezultacie zwiększa się dostępność gniazda produkcyjnego, wydajność maszyny i jakość produktu. Według analiz ENGEL można osiągnąć do 20 procent wyższy wskaźnik OEE.

W ramach umowy o gwarantowanym poziomie usług ENGEL przejmuje odpowiedzialność za realizację i dokumentowanie uzgodnionych w umowie czynności serwisowych.

Usługi zawarte w umowie o gwarantowanym poziomie usług i ich zakres są oceniane w regularnych odstępach czasu we współpracy z klientem i dostosowywane w razie potrzeby. To odpowiedź firmy ENGEL na dynamiczny rozwój w dziedzinie formowania wtryskowego.

Dzięki globalnej sieci własnych ekspertów procesowych i techników serwisowych ENGEL oferuje usługi dokładnie dopasowane do indywidualnych wymagań klientów na całym świecie. Ta baza wykrojników składa się z ponad 80 filii serwisowych i przedstawicieli z centrum wsparcia serwisowego, ponad 720 techników serwisowych i ponad 90 wysoko wykwalifikowanych pracowników własnej infolinii ENGEL.