„Oferując szeroki wybór łatwo dostępnych opcji, ARP umożliwia markom na każdym etapie rozwoju wybór naprawdę odpowiedzialnego opakowania”* mówi Krishna Valluripalli, dyrektor ds. marketingu ARP ds. napojów. *„Dodanie jednolitrowej butelki CSD w 100% PCR gwarantuje, że marki odniosą korzyści ze szybszego wprowadzania na rynek, przy jednoczesnym uwzględnieniu zwiększonego zapotrzebowania konsumentów i wymogów prawnych dotyczących materiałów pochodzących z recyklingu pokonsumenckiego”.
Opcja ta o pojemności jednego litra, wykonana w 100% z PCR, pozwala właścicielom marek dostosować się do tych przepisów i ogólnej potrzeby stosowania bardziej odpowiedzialnych opakowań.
W 2018 roku firma Amcor zobowiązała się, że do 2025 roku wszystkie opakowania będą nadawać się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania, a ARP osiągnęła obecnie 95% tego celu. Ponadto w ubiegłym roku firma wykorzystała ponad 375 milionów funtów materiałów pochodzących z recyklingu, co stanowi największą ilość w branży opakowań.