biester
Wiadomości

Podgrzej i zjedz. W opakowaniu

Rozwija się nowy trend w opakowaniach do dań na wynos. „Podgrzej w opakowaniu, zjedz w opakowaniu” na bazie tektury, nadającej się do recyklingu.

Sektor dań na wynos rośnie w szybkim tempie. Przykładowo, w Wielkiej Bytanii wzrost ten wynosi ponad 20% rocznie. W roku 2028 cały rynek ma być wart ok. 30 mld funtów. „Ciepło zmienia zasady gry w sektorze żywności na wynos. Dostarczając opakowania przyszłości, nasze opakowania na gorąco na wynos umożliwiają udostępnienie konsumentom zupełnie nowej kategorii produktów w sposób zrównoważony, wygodny i o wartości dodanej” — twierdzi Paul Robertson, dyrektor sprzedaży Coveris „Umożliwienie oferowania jedzenia na wynos poza tradycyjne okazje lunchowe w celu obsługi większej liczby śniadań i kolacji zapewnia również nieograniczone możliwości wprowadzania nowych produktów do obrotu w tej kategorii”.
 
Odpowiadając na ten trend konsumencki oraz na wymagania rynku dotyczące zrównoważonego rozwoju, efektywności i redukcji odpadów, opakowania Heat Pack firmy Coveris wykorzystują innowacyjną, powlekaną tekturę typu liner. Umożliwia ona podgrzewanie produktów na wynos bezpośrednio w opakowaniu, a następnie sprzedaż ich na gorąco, takich jak ciastka, wrapy, łódeczki ziemniaczane, makarony i pizze. Opakowanie to umożliwia także przechowawanie produktów w komorach grzewczych po podgrzaniu.

Nowe opakowania zapewniają również „prostszy, szybszy i bezdotykowy” proces w sklepie. Nadające się do recyklingu opakowania Heat wspierają cele redukcji odpadów dzięki zaawansowanemu zatrzymywaniu ciepła i ochronie, zapewniając w pełni zamknięte rozwiązanie bez konieczności dodatkowego owijania.

Niedawno firma wprowadziła na rynek innowacyjne nowe opakowania przekąsek: nuggetsy z kurczaka Rollover i poppersy z serem jalapeño. Opakowania te są dostępne w punktach sprzedaży ciepłych posiłków w sklepach detalicznych i na stacjach benzynowych.

Dodaj ofertę pracy