Nowe opakowanie Lorenz opiera się na portfolio AmPrima firmy Amcor, monomateriałowych, gotowych do recyklingu rozwiązań. AmPrima oferuje markom bardziej zrównoważony wybór niż alternatywne zastosowania, osiągając 51% redukcję śladu węglowego, 51% redukcję zużycia wody i 41% redukcję zużycia energii nieodnawialnej.
Opakowania posiadają certyfikat przydatności do recyklingu wystawiony przez cyclos-HTP w krajach, w których istnieją strumienie recyklingu PE lub PP, i są zgodne z wytycznymi CEFLEX (gospodarka o obiegu zamkniętym dla elastycznych opakowań).
„Amcor AmPrima rozwiązuje jeden z największych problemów w opakowaniach przekąsek. Zachowuje ochronę barierową, trwałość fizyczną i atrakcyjność wizualną, umożliwiając jednocześnie konsumentom łatwy recykling opakowań — co wcześniej nie było możliwe” — mówi Piotr Nagalski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w dziale Snacks & Confectionery w Amcor.