chem
Wiadomości

Opakowanie kosmetyczne z kopoliestru

Prestiżowa marka kosmetyczna SUQQU zaprezentowała nowy puder utrwalający w kompakcie wykonanym z kopoliestru Eastman Cristal™ One.     

Uznając potrzebę odpowiedniej alternatywy dla ABS w płycie bazowej swojego kompaktu, SUQQU nawiązało współpracę z Eastman. Wspólnie obie firmy stwierdziły, że Cristal One nie tylko spełnia rygorystyczne kryteria funkcjonalne SUQQU, ale także zachowuje luksusową estetykę. Ta żywica nadająca się do recyklingu pomogła SUQQU zaoferować swoim klientom zrównoważoną alternatywę w jego kultowym kompakcie.     

Portfolio Cristal One firmy Eastman zapewnia rozwiązanie na koniec cyklu życia dla marek kosmetycznych. Specjalistyczne PET jest uznawane zarówno przez Association of Plastic Recyclers (APR), jak i RecyClass za zgodne ze strumieniem żywicy o kodzie identyfikacyjnym 1 (RIC1), co oznacza, że ​​może trafić bezpośrednio do większości miejskich systemów recyklingu.    

W obliczu ciągłych zmian w światowych przepisach dotyczących zrównoważonego rozwoju firma SUQQU zaprojektowała swój luksusowy kompakt tak, aby był zgodny z przepisami Komisji Europejskiej dotyczącymi opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR) i stale pracuje nad osiągnięciem pełnej zgodności z nimi.     

Cristal One poprawia trwałość i estetykę opakowań kosmetyków. Kopoliester wykazuje lepszą wydajność w porównaniu z innymi materiałami kandydackimi, takimi jak PET, szczególnie wyróżniając się odpornością na uderzenia po wtórnym przetwarzaniu.    

„Konsumenci coraz częściej oczekują, że marki będą oferować zrównoważone opcje dla swoich produktów kosmetycznych, ale nie chcą rezygnować z elegancji i designu opakowań” — powiedziała Tara Cary, dyrektor ds. marketingu opakowań kosmetycznych w Eastman. „Przyjmując materiały takie jak Cristal One, marki takie jak SUQQU spełniają te wymagania estetyczne, a także przyczyniają się do odpowiedzialności za środowisko”.    

Cristal One spełnia również surowe wymagania standardów projektowych i wydajnościowych SUQQU. Pozwala na uzyskanie idealnego kształtu, zapewniając jednocześnie głębokie, błyszczące czarne wykończenie, które wzmacnia luksusowy wygląd produktu. Nie można było tego zrobić z ABS, którego wcześniej używała marka.     

„Konsumenci uwielbiają ten produkt, ponieważ jest piękny, trwały i wielokrotnego użytku” — powiedział Cary. „Pozwala im przyczynić się do ochrony środowiska, a także został zaprojektowany tak, aby wyglądać jak modny dodatek, który jest tak piękny, że po prostu chcesz go pokazać każdemu”.     

Od czasu wprowadzenia na rynek pudru utrwalającego wraz z przyjęciem Cristal One w lutym, produkt sprzedawał się dobrze na rynku. Znacznie przekroczył oczekiwania SUQQU, osiągając ponad 187% miesięcznej sprzedaży docelowej.      

 

Dodaj ofertę pracy