Pierre-Antoine Henry, Starszy Dyrektor ds. Marketingu, Innowacji i Rozwoju Strategicznego, wyjaśnia: „Istnieje luka rynkowa w zakresie opakowań dip-in, które są kompatybilne z formułami o wysokiej zawartości alkanów, szczególnie w przypadku błyszczyków do ust wykonanych z rPET o pojemności 6 ml. Możemy teraz zaspokoić popyt w regionie u większości naszych klientów, jednocześnie podkreślając nasze kompetencje w dziedzinie kosmetyków kolorowych”.
Nowy sprzęt będzie przeznaczony do produkcji butelek na błyszczyk do ust przeznaczonych do opakowań typu dip-in, wykonanych z nadającego się do recyklingu tworzywa PET i rPET o wysokiej zawartości PCR.
Opakowania typu dip-in Quadpack stanowią doskonały przykład hybrydowego modelu firmy, polegającego na współtworzeniu i produkcji ze strategicznymi partnerami globalnymi: lokalnie produkowane butelki są uzupełniane o opatentowaną gamę zaawansowanych technologicznie aplikatorów. Henry mówi: „To ważny krok w kierunku zniwelowania luki między azjatycką technologią, kosztami i know-how a europejskim doświadczeniem produkcyjnym”.


