meyer
Wiadomości

Nowe zamknięcie z PP do produktów AGD

Amcor opracował zamknięcie z polipropylenu (PP) do produktów gospodarstwa domowego, które łączy w sobie charakterystyczny kształt z lekką konstrukcją, umożliwiając markom maksymalizację atrakcyjności wizualnej, pomagając im jednocześnie w wypełnianiu zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Firma Amcor twierdzi, że nowe zamknięcie Hector Child Resistant Closure (CRC), ważące zaledwie 7,25 g, jest jednym z najlżejszych zamknięć dostępnych na rynku, oferując znaczące oszczędności materiału i redukcję emisji CO2. W porównaniu z konwencjonalnym zamknięciem o wadze 14 g, Hector pozwala na redukcję plastiku o 6,75 tony przy zamówieniu miliona sztuk. Hector został oceniony za pomocą uznanych w branży narzędzi do samooceny podatności na recykling, które wskazują najwyższą ocenę podatności na recykling w połączeniu z butelką HDPE lub PET. Ponadto zamknięcie może być wykonane w 100% z CleanStream® Home and Industrial, wysokiej jakości polimeru pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego (PCR) firmy Amcor, przeznaczonego do opakowań bezkontaktowych.

Dwuczęściowe zamknięcie Hector, idealne do wybielaczy i środków do czyszczenia toalet, wyposażone jest w dyszę kierunkową i kopulastą nasadkę, a jego zakrzywiony kształt idealnie komponuje się z typowymi zakrzywionymi kształtami wielu butelek z wybielaczami i środkami czyszczącymi. W połączeniu z większą szyjką o średnicy 38 mm (dla butelek HDPE) i 36 mm (dla butelek PET), ten charakterystyczny wygląd zapewnia lepszą ekspozycję na półce. Efekt ten dodatkowo wzmacniają nowatorskie uchwyty na kciuk i palec, które zapewniają bezpieczne zamknięcie typu „ściśnij i przekręć” (CRC). Hector można również dostosować do indywidualnych wymagań marki i dopasować jego kolor.

Dla wygody użytkownika dzióbek umożliwia precyzyjne dozowanie produktu, również w trudno dostępnych miejscach, z precyzyjną kontrolą kierunku. Ściśle dopasowana nasadka zapewnia szczelne zamknięcie, zapobiegając wyciekaniu.

„Hector to projekt w dużej mierze zorientowany na konsumenta, pomaga markom stworzyć atrakcyjną ofertę na półce, jednocześnie spełniając wymogi bezpieczeństwa i wspierając cele zrównoważonego rozwoju” – skomentowała Alejandra Beltran, wiceprezes ds. badań i rozwoju w Amcor Global Rigid Packaging Solutions. „Doskonale pokazuje, że większy nie musi oznaczać cięższego, a jednocześnie może być estetyczny, funkcjonalny i bardziej zrównoważony”.

Dodaj ofertę pracy