Padł rekord w historii portal Plastics Online (eplastics.pl): 10 mln wyświetleń kampanii bannerowej jednej firmy. Rekordzistą jest BCD Polymers Sp. z o.o.
BCD Polymers od czterech lat kupuje roczne kampanie bannerowe będące kombinacją bannerów C1 oraz C4. To inteligentna kombinacja, optymalna kosztowo, gwarantująca zarówno obecność na czołowej stronie portalu, jak również w trakcie czytania każdego opublikowanego artykułu. W sierpniu br łączna liczba wyświetleń bannerów BCD przekroczyła 10 mln, zaś współczynnik klikalności wyniósł blisko 3%.
Historycznie, na drugim miejscu uplasowały się kampanie bannerowe KGL SA wyświetlane przez kilka ostatnich lat na pozycjach A1, A0 i B. Łączna liczba wyświetleń bannerów KGL przekroczyła 9 mln.
Na kolejnym miejscu znalazła się roczna kampania spółki MEYER Europe wyświetlana na pozycjach A1 i A0 o łącznej liczbie wyświetleń ponad 3,5 mln.
Na następnych miejscach znalazły się kampanie RESINEX Poland (blisko 3 mln wyświetleń bannerów A1, A0 i A2), Poniżej 3 mln wyświetleń zanotował także Biesterfeld Polska (bannery A1 i A0). Do 2 mln wyświetleń dochodzi kampania CHEMIEURO z bannerem na pozycji A1. Współczynnik klikalności wymienionych powyżej kampanii mieścił się pomiędzy 2,5% a 3%.
W ciągu ostatnich czterech lat ponad dwadzieścia kampanii bannerowych na Plastics Online miało liczbę wyświetleń pomiędzy 1 a 2 milionów.
Zobacz ofertę bannerów na Plastics Online, kliknij wersję PL, click english version.



