KGL_new
Puls Branży
Tomra  

Nowe narzędzie zdalnej pomocy od TOMRA Sorting Recycling zmaksymalizuje czas pracy urządzeń

TOMRA Sorting Recycling wprowadza na rynek nowe narzędzie zdalnego wsparcia – TOMRA Care Visual Assist. Dzięki niemu, pomoc techniczna dla klientów firmy na całym świecie stanie się jeszcze szybsza i skuteczniejsza, co przełoży się również na długość czasu pracy urządzeń.

TOMRA Care Visual Assist umożliwia ekspertom TOMRA wirtualną kontrolę maszyny klienta, co pozwala na zdalne rozwiązywanie problemów, ogranicza konieczność wizyt personelu technicznego i usprawnia obsługę kontrahentów. Używając dedykowanej aplikacji do komunikacji ze specjalistami po stronie klienta lub inżynierami TOMRA, można szybko rozwiązać wiele różnych problemów.

 

Oprócz pomocy związanej z poprawą wydajności urządzeń, TOMRA Care Visual Assist zapewnia również efektywne sposoby prowadzenia szkoleń i przekazywania specjalistycznej wiedzy technikom firmy TOMRA pracującym w terenie, ale także personelowi technicznemu klientów.

 

– Aplikacja TOMRA Care Visual Assist daje klientom dostęp do naszych specjalistów technicznych – dzięki niej, nie muszą oni osobiście rozwiązywać problemu na miejscu. Program jest bardzo prosty w obsłudze i nie wymaga żadnego sprzętu poza telefonem komórkowym z aparatem fotograficznym. Kiedy klient zwraca się o pomoc wysyłając wiadomość, np. pocztą elektroniczną lub telefonicznie, jeden z naszych ekspertów wysyła zaproszenie do sesji. Po otwarciu aplikacji następuje płynne połączenie z ekspertem TOMRA. Uczestnicy sesji komunikują się korzystając z wideopołączenia – komentuje Peter Geisler, Service Director w firmie TOMRA Sorting Recycling.

 

Podczas pandemii COVID-19, aplikacja TOMRA Care Visual Assist okazuje się szczególnie pomocnym rozwiązaniem, które nie tylko pozwala przezwyciężyć ograniczenia związane z podróżowaniem, ale także spełnia wymagania dotyczące dystansu społecznego.

 

– TOMRA Care Visual Assist umożliwia bardziej przejrzystą komunikację i przekazywanie informacji pomiędzy osobą znajdującą się na miejscu, a specjalistą udzielającym zdalnych wskazówek. Dzięki aplikacji, technicy naszych klientów oraz nasi inżynierowie pracujący w terenie otrzymują natychmiastowe wsparcie, konieczne do rozwiązania wszelkich problemów i przywrócenia sprawności urządzeń. Jeśli na miejscu brakuje części zamiennej, eksperci TOMRA mogą łatwo zidentyfikować, co dokładnie jest potrzebne i zorganizować wysyłkę właściwego urządzenia, zwiększając tym samym odsetek napraw skutecznych za pierwszym razem – dodaje Peter Geisler.

 

– To nowe narzędzie jest elementem oferty usług TOMRA Care, które mają na celu zapewnić działanie urządzeń klientów na najwyższym poziomie wydajności przez cały okres ich użytkowania – podsumowuje Peter Geisler.