Zrównoważony rozwój jako ważny obszar strategiczny
„Motto naszego stoiska na targach K w tym roku to „Działać odpowiedzialnie”. Jako firma rodzinna jesteśmy świadomi naszej odpowiedzialności wobec środowiska i społeczeństwa i jako jeden z najważniejszych obszarów strategicznych uznaliśmy zrównoważony rozwój za jeden z najważniejszych obszarów strategicznych. Franz Lübbers, dyrektor generalny Röchling Industrial. „W K prezentujemy nasze działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i zapraszamy naszych klientów do rozmowy. Razem chcemy utorować drogę ku zrównoważonej przyszłości i pomóc naszym klientom osiągnąć ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju”.
Skup się na zrównoważonym rozwoju i cyfryzacji
Międzynarodowy przetwórca tworzyw sztucznych zaprezentował również swoje nowe, zrównoważone rodziny produktów. Dzięki Röchling-BioBoom ® i Röchling-ReLoop ® przedsiębiorstwo dalej rozszerza swoje portfolio wysokiej jakości biotworzyw sztucznych i materiałów pochodzących z recyklingu. Odwiedzający dowiedzieli się również, w jaki sposób tworzywa sztuczne oparte na paliwach kopalnych przyczyniają się do zwiększenia zrównoważenia w zastosowaniu. „Wiele naszych produktów poprawia wydajność systemów dzięki swoim właściwościom”, mówi Lübbers. „To na przykład oszczędza energię i przyczynia się do ochrony zasobów”.
Kolejny nacisk położono na prezentację innowacyjnych produktów i usług w obszarze cyfryzacji. Inteligentne innowacje umożliwiają klientom niezawodną identyfikację swoich produktów w przypadku reklamacji, skrócenie przestojów systemu produkcyjnego i optymalizację procesów.
Wyjątkowy i autentyczny
K, największe targi branży tworzyw sztucznych i gumy, odbyły się w Düsseldorfie w dniach 19-26 października. Ponad 3000 firm z 60 krajów prezentuje nowe produkty, systemy i maszyny 176 000 zwiedzającym z całego świata. K odbywa się co trzy lata. Röchling zawsze zaskakuje swoich klientów i odwiedzających spektakularnie odmiennym stoiskiem targowym. „W tym roku chodziło przede wszystkim o zrównoważony rozwój. Dlatego opracowaliśmy koncepcję stoiska, która doskonale odzwierciedla ten ważny temat”, mówi Lübbers. Zwiedzający znaleźli się w środku dżungli z prawdziwymi roślinami, autentycznymi zwierzętami i specjalnym hałasem w tle. Ekscytująco przykuwały wzrok zabytkowy samochód, naturalnej wielkości goryl, szympansy i orangutan na drzewach.
Niezwykła koncepcja spotkała się również z dobrym przyjęciem odwiedzających i klientów. Ogromne tłumy we wszystkie targowe dni, mnóstwo pochwał i entuzjazmu dla tak niezwykłego stoiska oraz niezliczona ilość zdjęć świadczyły o sukcesie tego niezwykłego wystąpienia targowego.