biester
Puls Branży

Opakowanie ambasadorem marki

Bio-D i Berry Global wprowadzają na rynek butelkę wielokrotnego użytku 100% PCR do środków czyszczących.

Brytyjska firma Bio-D twierdzi, że jest jednym z wiodących niezależnych producentów przyjaznych dla środowiska środków czyszczących w Europie. Wraz z globalną grupą opakowaniową Berry Global firma wprowadza obecnie na rynek nową butelkę do swojego portfolio produktów czyszczących. Pojemnik wielokrotnego użytku wykonany jest w 100% z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego i sam w sobie w pełni nadaje się do recyklingu. Inicjatywa jest mocną reklamą opakowań jako najważniejszego ambasadora marki.

Bio-D nawiązał współpracę z Berry Global w celu opracowania gamy butelek dokumentujących holistyczne i przyjazne dla środowiska podejście firmy. Butelki wykonane są w całości z recyklingu pokonsumenckiego (PCR). Butelki w pełni nadają się do recyklingu.Butelki można wielokrotnie napełniać w ponad 300 punktach napełniania na terenie całego kraju. Aby to zapewnić, w projekcie skupiono się na wysokim poziomie wydajności, szczególnie pod względem trwałości i długowieczności.

Oferta obejmuje butelki o pojemności 750 ml, 1 i 5 litrów, przeznaczone do szerokiej gamy płynnych produktów Bio-D, w tym detergentów do prania, zmiękczaczy do tkanin, detergentów do zmywarek, detergentów do mycia naczyń oraz środków czystości do domu i ogrodu.

 Posunięcie Bio-D ilustruje znaczenie opakowania jako najważniejszego przesłania marki. Jest widoczne, namacalne i skuteczne. I wykorzystuje swoje mocne strony nawet bez dużych budżetów marketingowych. Dlatego opakowanie jest mocną kartą atutową, zwłaszcza w przypadku produktów, których nie można lub nie należy reklamować wielkim kosztem.

Dodaj ofertę pracy