Wszystkie produkty firmy będą skupiać się na wspieraniu „wielokrotnej gospodarki o obiegu zamkniętym R – materiały zredukowane, pochodzące z recyklingu lub odnawialne”, które umożliwiają recykling lub ponowne użycie.
Według firmy wprowadzenie portfolio ma na celu zapewnienie „znaczącego rozwiązania” dla branży opakowaniowej. Linia zapewnia wymierne redukcje emisji, dzięki czemu klienci i marki mogą zmniejszyć ślad węglowy swoich materiałów opakowaniowych bez uszczerbku dla jakości i wydajności etykiet.
Katja Kivelä, dyrektor biznesowa ds. żywności i HPC, filmów i ofert specjalnych w firmie UPM Raflatac, komentuje: „Wprowadzenie na rynek naszego portfolio Carbon Action to coś więcej niż wprowadzenie nowych produktów. To deklaracja naszego niezachwianego zaangażowania w zrównoważony rozwój i sukces naszych klientów.
„Dostarczając innowacyjne rozwiązania, które mogą bezpośrednio przyczynić się do zmniejszenia śladu węglowego i poprawy obiegu zamkniętego, umożliwiamy naszym klientom i markom podjęcie konkretnych kroków w kierunku niskoemisyjnej gospodarki o obiegu zamkniętym” – mówi.